lørdag 6. november 2010

Vinteren er her..

Det er vinter snart
Og lite som er bart.

Det er barn som aker
Og kjerringer som baker.

Det er røde neser
Og kalde kinn.

Men inne venter han som er bare min!




Endelig et bilde på bloggen min!
Dette med å legge ut bilder på bloggen min satte jeg meg som mål ganske tidlig, men allikevel har bildene blitt utelatt.
Du tenker sikker hvorfor, ja, det gjør egentlig jeg også med tanke på hvor lett det var å laste opp et bilde!
Det fantes jo et ikon for opplasting av bilder på verktøylinja!
 Tenke seg til at det var så lett?
Nå er jeg nesten litt flau her jeg sitter, men jeg er egentlig ganske stolt også.

Ovenfor har jeg laget et lite dikt om vinteren og satt til et passende bilde. Bilde har jeg lekt meg med i PhotoFiltre og det var gøy kan du tro!
Dette er kanskje noe man kan gjøre i en klasseblogg?







5 kommentarer:

  1. Stemningsfullt vinterbilde, og et flott dikt Marianne.
    Ja, er det ikke en god følelse når man når et mål man har satt seg? Lære nye ting.
    Prøvde meg også for første gang i forrige uke med å sette inn et bilde, og ble overrasket over at det ikke var vanskeligere. Har utsatt det ganske lenge, da jeg tenkte at dette måtte jeg ha god tid til å sette meg inn i, så gjett om jeg var fornøyd med meg selv da jeg klarte det.

    SvarSlett
  2. Bildet var veldig fint, og et koselig dikt :)

    SvarSlett
  3. Så fint bilde Marianne. Regner med du har brukt Photofiltre for å redigere og gi bildet gode og stemningsfulle effekter?
    Det er rart, hvor mye man kan grue seg for å gjøre nye ting, men når man kommer igang hvor enkelt det kan være?
    Man blir kanskje litt mer inspirert til å videreutvikle sin kunnskaper på nye områder?
    Det vanskelige er nok det å komme seg i gang, så blir resten spennende og interessante :)

    SvarSlett
  4. Ja, som jeg skriver i innlegget så har jeg brukt PhotoFiltre. Det er veldig gøy å redigere bildene å se hvor mye bedre de faktisk kan bli!

    SvarSlett
  5. Jeg applauderer - alt sammen.

    SvarSlett